نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید پاویلیون مالزی (Pavilion )

مرکز خرید پاویلیون مالزی

مرکز خرید پاویلیون از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور مالزی می باشد.این مرکز خرید که با دکورهای زیبا تزئین شده است دارای چهار صد و پنجاه فروشگاه است.این مرکز خرید بزرگ تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران دارد.گردشگران تور مالزی زمستان 94

می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 


مرکز خرید ایکیا مالزی (Ikea)

مرکز خرید ایکیا مالزی

مرکز خرید ایکیا مالزی که در منطقه ی دامنسرا واقع شده است انواع لوازم خانگی و مبلمان را عرضه میکند.و تمام لوازم آشپز خانع و نهار خوری را عرضه می کند.گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 

 


مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی  (Sunway pyramid )

 

 

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد.

گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 

 


مرکز خرید مید ولی مالزی (Mid Valley Megamall)

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی قرار گرفته است.گردشگرانتور مالزی اسفند 94می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی, بازارهای مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون های صفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور مالزی می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار مرکزی مالزی

پنجاه سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بصورت بنایی کلاسیک با سبکی خاص در آمده و محل فروش صنایع دستی و کارهای هنری است . گردشگران تور مالزی با بازدید از این بازار ، علاوه بر آشنایی با قسمتی از فرهنگ و هنر مالزی تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارند با قیمتهای مناسب خریداری نمائید .تور مالزی پاییز 94


 

موزه اسلامی مالزی :

تاریخ جذاب اسلام در مالزی در موزه هنرهای اسلامی به نمایش گذارده شده است، که یکی از بهترین مجموعه‌های هنر اسلامی در جهان است. بنای موزه خود مملو از جزئیات زیبای معماری اسلامی است و گالری‌های موزه انواع فرش، اشیاء گوناگون، کاشی و سرامیک، جواهرات، اسلحه‌ها، نسخ خطی و قرآن‌ها، و پارچه‌ها را به نمایش گذارده‌اند. موزه همچنین بخش‌هایی برای معرفی معماری اسلامی و همچنین هنر چین و هند دارد. دیدنی‌های جذاب موزه شامل بازسازی یک اتاق دوره عثمانی، طلاکاری‌ها و جواهرات و ماکت مساجد معروف در سراسر گیتی است.تور مالزی آذر 94مجموعه همچنین شامل یک رستوران با غذاهای خاورمیانه‌ای و یک فروشگاه بی‌نظیر از آثار هنری اسلامی با کیفیت بسیار عالی است. که گردشگران تور مالزی می توانند با تهیه بلیط از این موزه دیدن فرمایند .


 

پولا ردانگ مالزی

پولا ردانگ مالزی

پولا ردانگ در 45 کیلومتری ساحل کوالا ترنگانو قرار گرفته است و در میان نه جزیره محافظت شده در دریای جنوب چین و خارج از ساحل ترنگانو، وسیع ترین جزیره به حساب می آید. آب های زلال و مناطق متعدد غواصی در این محدوده برای علاقه مندان به این ورزش فوق العاده جذاب و عالی می باشد. این آبهای زلال که در پارک آبی پولا ردانگ قرار گرفته است مملو از جانداران دریایی می باشد. تور مالزی آذر 94در ظهر، هنگامی که پرتوهای خورشید در دریا نفوذ خواهند کرد، رنگ های درخشان مرجان ها، شقایق ها و ماهی ها نمایان خواهد شد و منظره ای بی نظیر را فراهم خواهد آورد. 

دو کشتی به گل نشسته تاریخی که در آغاز جنگ جهانی دوم در اینجا غرق شده اند نیز در آبهای اطراف پولا ردانگ وجود دارند: .H.M.S. Prince of Wales و H.M.S. Repulse،  و محیط را برای اشغال مالایا توسط ژاپنی ها فراهم کرده اند. این جزیره بهشتی برای غواصی، شنا، پیاده روی در جنگل و قایقرانی فوق العاده است. بسیاری از گردشگران تورمالزی نیز از این رو به این جزیره خواهند آمد.تور مالزی پاییز 94ماهیگیری در شعاع 3.2 کیلومتری این جزیره ممنوع می باشد زیرا نام پولا ردانگ به عنوان یک پارک آبی ثبت گردیده است. همچنین در این جزیره نمی توان به جمع آوری مرجان ها و سایر جانداران دریایی پرداخت زیرا این کار به شدت ممنوع است. یک زمین گلف هم در محیطی بی نظیر در تفرجگاه برجایا وجود دارد.

گردشگران تورمالزی ماجراجویی در جزیره را می توانند با قایق سواری در یکی از اسکله های کوالا ترنگانو و مرانگ تجربه کنند. مدت زمان سفر تا ردانگ از کوالا ترنگانو حدود 1 ساعت و از مرانگ 50 دقیقه می باشد.

پولا ردانگ مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است تور مالزی آذر 94به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تورمالزی شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تورمالزی می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.

 


 

 

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور

 

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. تور مالزی پاییز 94و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تورمالزی می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تورمالزی در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.

 


 

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور مالزی

 

 تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید ویوو سیتی مالزی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید سنگاپور می باشد که بهترین مارک های دنیا اعم از گپ , ted baker و مارک های اسپانیایی مانند fc botiga , desigula و.... در این مرکز خرید به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید دارای بزرگترین مجموعه سینمایی شهر سنگاپور را دارد که متشکل از 15 پرده نمایش و 2100 صندلی و هم چنین پهن ترین پرده نمایش در آسیا می باشد تور مالزی پاییز 94به همین دلیل عنوان business  class را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 139 هزار مترمربع در هاربر فرانت سنگاپور  ساخته و در سال 2006 فاز اول آن افتتاح شد. در یک ماه اول پس از افتتاح آن بیش از چهار میلیون نفر از این مرکز خرید دیدن کردند و از سال 2007 به بعد جشن آغاز سال نو در این مجموعه برگزارشد. اما آنچه که این مرکز خرید را منحصر به فرد می کند و باعث جلب نظر گردشگران تورمالزی می شود داشتن معماری خاص و بی نظیر آن , داشتن رستوران آل فرسکو در کنار یک تفرجگاه زیبای 300 متری , داشتن آمفی تئاتر در پشت بام , باغ روف گاردن برای پیاده روی , زمین بازی و آب نماهایی که باعث جلب توجه کودکان می شود و.... می باشد. جالب است بدانید که بعضی از افراد از این مرکز خرید برای پیک نیک استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به دو رستوران بزرگ بین المللی با سرو انواع غذاهای خوش مزه ایرانی , داشتن پارکینگ اختصاصی با گنجایش 4000 ماشین , ایستگاه مونوریل در طبقه سوم آن و... اشاره کرد. گردشگران تورمالزی علاوه بر این ک می توانند بهترین مارک ای دنیا را در این مرکز خرید بیابند می توانند از فضای فوق العاده آن حتی برای تفریح و پیک نیک استفاده کنند.

 

تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی یکی از هتل های 5 ستاره مالزی محسوب می شود و در منطقه پتالینگ جایا ، در بهترین نقطه از شهر کوالالامپور ، واقع  شده است، از نظر مکانی این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و به مراکز توریستی و تجاری شهر نزدیک می باشد. همچنین این هتل به علت دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی امتیاز ویژه ای نسبت به دیگر هتل ها در نظر مسافران تور مالزی دارد. هتل وان ورلد شامل 438 اتاق می باشد تمامی اتاق ها تمیز و راحت می باشند و از طراحی لوکس بهره برده اند. کلیه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره  و دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان و ... می باشند این هتل همچنین اتاق هایی ویژه معلولین اختصاص داده است و دارای سوئیت مدرن ویژه تازه عروس و ماه عسل است .

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 35 دقیقه پیاده روی می باشد و تا بندر اوتانا و زمین گلف کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد . هتل وان ورلد دارای ساختمانی مدرن و دکوراسیون داخلی زیبایی می باشد این هتل با ارائه بهترین امکانات و رفتار بسیار گرم و خوب پرسنل ، گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی مهر 94 گشته است.

 از امکانات هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، انواع ماساژ، حمام ترکی و بخار، باشگاه ورزشی پیشرفته، زمین تنیس و زمین گلف، بولینگ ،خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، محل مخصوص کشیدن سیگار، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش 24 ساعته، سالن آرایشگاه، ترانسفر رایگان، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، پارکینگ، خدمات گردشگری، کافی شاپ، بار، صبحانه بوفه و پنج رستوران شیک که انوع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور مالزی پاییز 94 سرو می کند، اشاره نمود.

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی 94 سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جن پنانگ مالزی ,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد